Bilet do teatru za 350 groszy


Już 18 maja po raz piąty będziemy obchodzić Dzień Teatru Publicznego. W ramach tej akcji znowu będzie można zobaczyć spektakle w specjalnej cenie 350 groszy! Teatry w całej Polsce przygotowały coś dla każdego - w tej edycji wystawiane będą zarówno spektakle dla dzieci jak i dorosłych, musicale, komedie, dramaty i wiele innych. 
W tegorocznej akcji "Bilet do teatru za 350 groszy" weźmie udział blisko 100 teatrów publicznych z 40 polskich miast. Sprzedaż biletów – prowadzona tylko w kasach – rozpocznie się 18 maja, ale spektakle będą grane przez cały tydzień – aż do 24 maja.

Poniżej zobaczycie co warszawskie teatry przygotowały na ten dzień a TUTAJ znajdziecie odnośnik do strony wydarzenia - tam znajdziecie repertuar obejmujący całą Polskę. 



18 MAJA 2019

TEATR WSPÓŁCZESNY
TRZECIA PIERŚ


Jeżeli masz dość rutyny w swoim życiu, jeżeli męczy cię przymus robienia kariery, jeśli marzysz o ucieczce od przyśpieszonego rytmu wielkiego miasta – dołącz do nas. Dzięki naszej wspólnocie przekonasz się, czym jest prawdziwa wolność, odnajdziesz sens życia i radość. Czy pamiętasz jeszcze, jak to jest być dzieckiem i co to znaczy mieć marzenia? W naszej rajskiej dolinie ponownie poczujesz się jak dziecko i na nowo nauczysz się marzyć. Z nami życie jest proste. Czekamy na ciebie już dziś!
#wolnośćimiłość

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ i TUTAJ


TEATR POWSZECHNY
LAWRENCE Z ARABII


„Przedstawienie o tym, jak Polacy postrzegają kulturową inność. Okazuje się, że można o tym mówić z humorem i empatią jednocześnie. To zwycięstwo wyjątkowo szerokiej grupy twórców. Klisze i uprzedzenia, a także zwykłe myślowe nawyki, twórcy spektaklu zamieniają w serię to komicznych, niemal standuperskich popisów, to scen bliskich tańcowi. (…). Jest w tym polityczny przekaz, ale jest też coś bardzo lirycznego” (Witold Mrozek, „Gazeta Wyborcza”)

„To dzięki wigorowi aktorów (...), ich umiejętności tworzenia brawurowych etiud i dowcipnych kolaży ruchowych, spektakl Szczawińskiej staje się bez mała farsą o tożsamości i skrzyżowaniu kultur. Więcej bowiem w naszych kontaktach i obawach wymyślonego lęku, albo niewiedzy, niż prawdy i znajomości faktów. Reżyserka i jej aktorzy stawiają przed widzami proste, ale ważne pytania: A wy? Czy naprawdę potraficie zrozumieć innych? Czy nie czujecie się zagubieni, spotykając się z tzw. obcym? (...). Mamy zatem kawałek dobrej roboty teatralnej i dobre pytania na przyszłość” (Tomasz Miłkowski, „Przegląd”)  

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


TEATR OCHOTY
STALKER. INTERPRETACJA.


Życie to mozolne przewijanie akcji do przodu, z okazjonalną pauzą, kiedy odetną ci internet. – przysłowie z XXI wieku
„Stalker. Interpretacja” to przeskok o kilkadziesiąt sezonów do przodu. W nie tak bliskiej przyszłości trupa aktorska przygotowuje spektakl inspirowany filmem Andrieja Tarkowskiego. W postpłciowym świecie odtworzenie damsko-męskich podziałów przychodzi wszystkim z trudem, idea teatru na żywo wydaje się anachroniczna, a na bieg wydarzeń mają wpływ siły znajdujące się poza sceną. Czy leci z nami pilot (od telewizora)? I kto wciska tutaj w ogóle przycisk odtwarzania? Reżyser, aktorzy czy widz, który przyzwyczaił się, że może wybierać z niemal nieograniczonej masy treści? „Stalker. Interpretacja” to jednoodcinkowy serial sceniczny, który można oglądać na dowolnym urządzeniu, ale najlepiej smakuje w sali Teatru Ochoty – jako streaming live niezapośredniczony przez ekrany. Showrunner Antoni Ferency przygląda się praktykom teatralnym i odbiorczym w epoce rozrywki na żądanie. Czy stalker telewizyjny różni się od podglądacza siedzącego w cieniu widowni? Fetysz interaktywności, symulowany przez serwisy VOD, jest w teatrze czymś naturalnym i nieuniknionym. Przygotujcie się na próbę do spektaklu, która – jeśli tylko tego chcecie – może szybko wymknąć się spod kontroli.
Premierą „Stalkera” jego twórcy puszczają diabelskie znaki do ks. Oko. Oto bowiem na scenie mamy rok 2077. Epoka postgenderowa, nikt już nie wie, jaką ma płeć, i nawet go to nie obchodzi. Nikt też nie pamięta, poza reżyserem, jak wygląda teatr robiony dla żywego widza. Ta zabawna powiastka z pogranicza filozofii sztuki i felietonu humorysty jest wcale starannie pomyślaną krytyką teatru (z licznymi aluzjami personalnymi), który przestał się martwić o odbiorcę. Kluczową rolę w spektaklu nawiązującym do dzieła Andrieja Tarkowskiego odgrywa reżyser w wykonaniu Sławomira Grzymkowskiego. Boryka się on z ustaleniem swojej tożsamości, a przede wszystkim walczy o powrót teatru publiczności. Dobra okazja, aby po długotrwałym remoncie odwiedzić Teatr Ochoty, czyli dawną legendarną placówkę Haliny i Jana Machulskich przy ul. Reja.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


MAZOWIECKI TEATR MUZYCZNY
PCHŁA SZACHRAJKA


Maj z „Pchłą Szachrajką” na Bielańskiej Scenie Kameralnej oraz Scenie Kocjana

Z wielką radością zapraszamy na przedstawienia „Pchły Szachrajki” na Bielańskiej Scenie Kameralnej oraz Scenie Kocjana. Młodzi widzowie zapewne z zainteresowaniem obejrzą historię o eleganckiej, inteligentnej, chociaż nie zawsze uczciwej Pchle, która zyskała sympatię już wielu pokoleń czytelników i widzów. Główna bohaterka tej opowieści, nieco szalona, umiejętnie sterująca  innymi, z właściwą sobie złośliwością wykorzystuje słabości otoczenia. Mała Pchła mimo swej zaradności, a nawet cwaniactwa, musi jednak w końcu zapłacić za swe wybryki. W ostatnich scenach spektaklu stanie się przykładną i grzeczną postacią. Po prostu wzorem.

Znakomity  i błyskotliwie  napisany tekst Jana Brzechwy od lat, oprócz doskonałej zabawy, dostarcza widzowi  wielu mądrych obserwacji, a także rad. W przedstawieniu Dariusza Wiktorowicza Szachrajkę poznajemy  jako wspomnienie dwójki przyjaciół, którzy ze starych fotografii układają opowieść o swojej ekstrawaganckiej i szalonej  przyjaciółce z przeszłości. Dynamiczna historia rozgrywa się w ciekawej, barwnej scenografii, przy dźwiękach pięknej muzyki. 

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ

TEATR LALKA
KRAWIEC NITECZKA


Akcja teatralnej adaptacji baśni Kornela Makuszyńskiego rozpięta została pomiędzy pracownię krawiecką a… niebo.  Droga, jaką odbywa tytułowy bohater pełna jest przygód i niebezpieczeństw. W lalkowym przedstawieniu przyjaźń zostanie wystawiona na niejedną próbę, a serce nie raz zabije mocniej ze strachu albo z miłości.
Spektakl dla dzieci od 4 roku życia.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ i TUTAJ


TEATR ŻYDOWSKI
OBERŻA POD ZŁOTYM ROGIEM


Piękne suknie i toalety, cekiny, boa z piór i eleganckie lufki u kobiet oraz fraki, białe szale i cylindry u panów – z takimi atrybutami kojarzy się przedwojenny kabaret. Ale Warszawa międzywojnia to również życie toczące się wśród przeciętnych ludzi o niepewnej przeszłości, w biednych kamienicach, w podrzędnych spelunkach i na podwórkach z trzepakiem. Te dwie skontrastowane scenicznie rzeczywistości tworzą reżyserską wizję charakteru przedwojennej Warszawy.

„Oberża pod złotym rogiem”, choć swoją premierę miała 29 kwietnia 2011 roku, wciąż pozostaje w repertuarze Teatru Żydowskiego. Spektakl swoje powodzenie zawdzięcza przede wszystkim kunsztownej reżyserii długoletniego dyrektora przy Placu Grzybowskim, Szymona Szurmieja, który wraz z Ryszardem Markiem Grońskim, współautorem scenariusza, postanowił przywołać dawne lata przedwojennych kabaretów, z „Qui Pro Quo” i „Cyrulikiem Warszawskim” na czele oraz teatrów Rex, La Boheme czy Cyganeria. Pozostawienie przedstawienia na afiszu Teatru Żydowskiego jest również  hołdem złożonym Szymonowi Szurmiejowi, który od dnia premiery do ostatnich dni swojego życia otwierał spektakl barwnym słowem wstępnym, zachęcając publiczność anegdotą i dowcipem do żywego uczestnictwa w opowieści nawiązującej do życia naszej przedwojennej stolicy, toczącego się również na podwórkach i okalających je kamienicach, w przeciętnych knajpkach, chętnie przez pobliskich mieszkańców odwiedzanych.

„Oberża pod złotym rogiem” to roztańczone i pełne humoru widowisko muzyczne, w którym nie mogło zabraknąć takich przebojów jak „Czy tutaj mieszka panna Agnieszka”, „Sexapil” i „Umówiłem się z nią na dziewiątą” do tekstu Emanuela Schlechtera i muzyki Henryka Warsa, „Ta mała piła dziś” Andrzeja Własta i Artura Golda, czy „U cioci na imieninach” i innych utworów spopularyzowanych przez Stanisława Grzesiuka i Orkiestrę z Chmielnej. Znajdziemy w tym spektaklu wiele elementów pochodzących z tradycji i kultury żydowskiej, która od zawsze nierozerwalnie łączy się z kulturą polską.

Ważnym elementem spektaklu jest tytułowy dźwięk rogu, instrumentu, będącego symbolem kultury żydowskiej, obwieszczającego najważniejsze wydarzenia i wyrażającego żal za grzechy, a także ogłaszającego koronowanie Boga na króla wszechświata. Natomiast brzmienie dźwięku podczas modlitwy miało przypominać Żydom, że należy zawsze ugiąć się przed Bożą wolą.

„Oberża pod złotym rogiem” to antologia najpopularniejszych szlagierów, satyrycznych monologów i skeczy, które wyszły spod ręki najpopularniejszych poetów i kompozytorów pochodzenia żydowskiego tworzących przed i po wojnie. W tym gwiazdozbiorze nie mogło zabraknąć również Juliana Tuwima.

„Oberża pod złotym rogiem” to roztańczona i rozśpiewana biesiada teatralna, która dla młodych widzów jest szansą na zaznajomienie się z kultowymi przebojami sprzed lat, a dla starszych będzie sentymentalną podróżą do czasów swojej młodości.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ i TUTAJ


19 MAJA 2018

TEATR LALEK GULIWER
KRÓLEWNA LOGOREA I NIEDŹWIEDŹ


"Królewna Logorea i Niedźwiedź" to opowieść, która zabiera nas do świata magii, gdzie nieostrożne używanie czarów niesie ze sobą poważne konsekwencje i nie raz płata figle głównej bohaterce Królewnie Logorei. A wszystko zaczęło się w pałacu rodzinnym..
Król Honorariusz i Królowa Biżuteria wcale nie lubią być królem i królową. Z nadzieją czekają na pojawienie się następcy tronu, który przejmie ich obowiązki. Ich córeczka, Królewna Logorea, jest bardzo zazdrosna o mającego przyjść na świat chłopca. Z pomocą szemranego cudotwórcy, Bezkantego Dila, rzuca więc na braciszka straszliwą klątwę. Kiedy Logorea orientuje się jak bardzo skrzywdziła brata, postanawia wyruszyć w podróż, żeby odnaleźć cudotwórcę i odczarować chłopca. Podczas swojej wędrówki spotyka wielu przyjaciół, którzy podobnie jak ona próbują naprawić swoje błędy.
Spektakl w zabawny sposób mówi o poważnych sprawach. Współczesny język sztuki, napisanej przez Marię Wojtyszko, opowiada historię o ludziach, którzy uczą się przeżywać nieprzyjemne emocje, takie jak zazdrość, smutek, czy lęk. Ale też o tym, jak być dzielnym i wytrwałym, i jak szczerze mówić o swoich uczuciach.
"Królewna Logorea i Niedźwiedź" jest przedstawieniem z happy-endem , w którym barwne kostiumy Matyldy Kotlińskiej wprowadzają na scenę bajkową aurę, a subtelna i rokowa muzyka skomponowana przez Radka Łukasiewicza dopełnia całe widowisko. 
Przedstawienie dla dzieci od lat 6.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


TR WARSZAWA
G.E.N.

G.E.N to opowieść o alternatywnej wspólnocie, której członkowie kontestują rzeczywistość aby poprzez prowokacje zmienić system, oparty na strachu, manipulacji i zniewoleniu jednostki. Próbując naruszyć system, rozsadzają własną wspólnotę. Czy możliwe jest wylogowanie z rzeczywistości, która nie działa?

Spektakl jest odpowiedzią na film Larsa von Triera „Idioci” (1998) o grupie młodych ludzi, którzy udając niepełnosprawnych intelektualnie ośmieszają zachodnie normy społeczne. Istotą G.E.N nie jest krytyka systemu społeczno-politycznego, ale próba refleksji nad naturą człowieka, który mimo postępu cywilizacyjnego i ewolucji nie rozwija się moralnie. To podróż przez kolejne kręgi globalnych systemów, relacji społecznych i partnerskich aż do psychiki jednostki w poszukiwaniu elementarnej cząstki, odpowiedzialnej za przemoc i nienawiść. 

Spektakl poświęcamy pamięci Danuty Szaflarskiej, aktorki TR Warszawa (1915-2017).

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


TEATR POLSKI
W OCZACH ZACHODU


Do pokoju Razumowa, studenta trzeciego roku filozofii uniwersytetu w Petersburgu, brutalnie wdziera się polityka. Student Haldin, kolega z roku, rzuca bombę i zabija Ministra, ciemiężyciela rosyjskich studentów. Haldin przychodzi do Razumowa, prosząc go tylko o przysługę, o konie z woźnicą Ziemianiczem. Tylko, i aż tylko, bo to koniec kariery Razumowa, koniec nadziei na „srebrny medal“ i zmianę losu. To początek historii opowiedzianej przez Narratora z Zachodu o świecie tajnych agentów, o świecie terrorystów, o tragicznej miłości, o kobietach w służbie rewolucji i wreszcie o uporczywej próbie sprawienia aby Zachód zrozumiał Wschód i Wschód zrozumiał Zachód.

Spotykamy się z „conradowskim człowiekiem”, który poza doktryną i poza dogmatem, które mogłyby go rozgrzeszyć z niepewności i zabezpieczyć przed skutkami złego czynu, jak pisała przenikliwie Maria Dąbrowska, poddany zostanie niemiłosiernej „próbie ciemności”.

Poznamy wartość człowieka w tak osobliwej chwili.

Spytacie o aktualność tego tekstu, odpowiem znowu słowami mądrej Marii Dąbrowskiej: „Być aktualnym – w zastosowaniu do sztuki znaczy dobywać z tematu jego pierwiastki powtarzalne i wiecznie dla wszystkich żywe”. My, twórcy tego spektaklu czujemy się razem z Conradem i jego postaciami „członkami załogi zaklętego okrętu, który bez sternika toczy się przez Nieznane”.  /Janusz Opryński/

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


21 MAJA 2019

TEATR NARODOWY
KORDIAN


W przedstawieniu wykorzystano fragmenty Fausta Johanna Wolfganga Goethego w tłumaczeniu Adama Pomorskiego, angielski przekład Kordiana autorstwa Gerarda T. Kapolki, fragmenty scenariusza spektaklu Hamlet Stanisława Wyspiańskiego Jerzego Grzegorzewskiego, fragmenty wiersza Testament mój i dramatu Samuel Zborowski Juliusza Słowackiego oraz Wyzwolenia Stanisława Wyspiańskiego.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ i TUTAJ


22 MAJA 2019
TEATR KOMEDIA
TREMA


Znacie Państwo ten dowcip? „Po czym poznać, że na rowerze jedzie aktor?
Bo ma światełko skierowane na siebie…” A ten?
„Dwóch aktorów grających w spektaklu bardzo epizodyczne role, po przedstawieniu rozmawia ze sobą w garderobie.
Pierwszy mówi: Ale dzisiaj byłeś świetny! Jak stałeś z tą halabardą to naprawdę miałem aż ciarki na plecach.
Drugi odpowiada: Dzięki stary, też czułem, że jestem extra.
Na to pierwszy: No dobra, a teraz Ty  powiedz to samo o mnie…”
Stare, ale wciąż zabawne! Tym bardziej, że nie wiecie Państwo nawet jak bardzo prawdziwe…

W naszej najnowszej premierze pokażemy całą paletę aktorskich zalet, wad, przywar, przesądów, narcystycznych inklinacji, histerycznych uniesień czy rozdętych ego.
I galerię postaci, które wszystkie te cechy z lubością prezentują.
Spektakl „Trema” przenosi nas w sam środek komicznego teatralnego piekła, w którym we wrzącym kotle emocji, intryg, nadziei  i rozczarowań, gotują się aktorzy, reżyserzy i autorzy sztuk.  Zaś danie wysmażone w tej piekielnie śmiesznej kuchni ma na premierze smakować niczego nieświadoma publiczność.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


TEATR ATENEUM
TRANS-ATLANTYK


Polska, Polsce, Polską, w Polsce, o Polsko… Polska wymieniana na dziesiątki sposobów jest obsesją bohaterów Trans-Atlantyku i jej autora a zarazem narratora, Witolda Gombrowicza.

Powieść, jedna z najsłynniejszych w naszej literaturze XX wieku, nie powstałaby, gdyby Gombrowicz (w lipcu 1939 roku) nie wsiadł na statek Chrobry do Argentyny, a wysiadłszy w Buenos Aires odmówił powrotu do ojczyzny objętej wojną. Swoje przygody świeżo upieczonego emigranta opisał w książce, która do dziś jest kością niezgody między „prawdziwymi Polakami” a tymi, którzy nie widzą powodu, żeby przed Polską leżeć wyłącznie plackiem. Czy Ojczyzna – ziemia ojców – musi być dla Polaka rzeczywiście tym, co najważniejsze? A może powinno się stworzyć jakąś Synczyznę – Polskę młodej przyszłości, wyzbytą starych grzechów Polaków Sarmatów? Statek „Polska” w spektaklu Artura Tyszkiewicza od wieków zarazem płynie i stoi w miejscu. Nasza pycha i nasza małość, tromtadracja i szlachetność kręcą nim w kółko, a my na nim, aż do zawrotu głowy.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


TEATR STUDIO
ŻABY



Autorski spektakl Michała Borczucha oparty na fragmentach komedii greckich Arystofanesa (Żaby, Chmury, Ptaki), powieści Krzysztofa Niemczyka „Kurtyzana i pisklęta” oraz aktorskich improwizacji. Próba spojrzenia na nasze korzenie, na dziedzictwo greckie. Dwie kluczowe dla twórców idee to piękno i dobro rozumiane jako jedno słowo Kalokagathia. Słowo wyrażające koncepcję kompletnej osobowości człowieka, który rodzi się nieprzystosowany do życia i który, musi się nauczyć życia. Nieodłącznym elementem życia jest seksualność i intymność w relacji z drugim człowiekiem. Relacje te przedstawione są z perspektywy hetero- i homoseksualizmu. Przefiltrowany przez współczesną wrażliwość (klasyczne teksty zderzone z doświadczeniami własnymi aktorów i materiałami dokumentalnego researchu) obraz cywilizacji, seksualności i kultury antycznej.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


23 MAJA 2019

TEATR DRAMATYCZNY M. ST. WARSZAWY
PLASTIKI

W małżeństwie Michaela i Ulrike panuje pozorny porządek. On zatraca się w pracy lekarza, ona jest asystentką skandalizującego artysty. Mają dorastającego syna, dla którego nie mają czasu i dom, który również wymaga uwagi. Zatrudniają więc pomoc. Pojawienie się Jessici jest jak podpalenie lontu pod ich światem. Wybuchają konflikty, które poddają weryfikacji rodzinne relacje i deklarowane wartości, jak tolerancja i wyzwolenie obyczajowe.

Świat współczesnych mieszczan opisany w „Plastikach” jest straszny i śmieszny zarazem. Marius von Mayenburg stawia ostre diagnozy społeczne nie oszczędzając współczesnych artystów.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


24 MAJA 2019

TEATR RAMPA
KOBIETY NA SKRAJU ZAŁAMANIA NERWOWEGO

Krytycy zgodnie stwierdzają, że twórcy odważnie poszli w stronę nowoczesnego musicalu, stawiając na nowatorską inscenizację, perfekcyjną choreografię i świetne kreacje wokalno-aktorskie. Musical „Kobiety na skraju załamania nerwowego” jest polską prapremierą broadwayowskiego musicalu zrealizowanego wg słynnego filmu Pedro Almodóvara. Twórcami musicalu są młodzi wybitni artyści znani z wykreowania na scenie Teatru Rampa "Rapsodii..." z przebojami Queen oraz rock opery "Jesus Christ Superstar". 

Film Pedro Almdóvara „Kobiety na skraju załamania nerwowego” przyniósł jego twórcy wiele nagród i otworzył drogę do światowej kariery. Słynny obraz stał się inspiracją dla Jeffreya Lane'a i Davida Yazbeka do stworzenia musicalu o tym samym tytule, który od premiery na Broadwayu w 2010 roku okrzyknięto międzynarodowym sukcesem. Musical był wystawiany zarówno w Nowym Jorku jak i w Londynie. Jesteśmy dumni, że Teatr Rampa jako pierwszy w Polsce i 3 na świecie prezentuje ten wyjątkowy tytuł.

Musical „Kobiety na skraju załamania nerwowego” opowiada o perypetiach kilku kobiet uwikłanych emocjonalnie w relacje z Ivanem. Całą historię poznajemy z perspektywy Pepy - wieloletniej kochanki Ivana porzuconej przez niego dla „nowszego modelu”. Kilkanaście lat temu ten sam cios zadał swojej żonie Lucii, którą pozostawił dla Pepy. 
Tym razem sytuacja wydaje się być bardziej dramatyczna, ponieważ ledwo porzucona kochanka dowiaduje się, że jest w ciąży. Komiczne sytuacje i relacje między różnymi kobietami: wściekłą i nieobliczalną byłą żoną, porzuconą i nadal zakochaną Pepą oraz dwulicową aktualną kochanką nie tylko opisują każdą z bohaterek, ale także dużo mówią o zmiennej i pełnej skrajności naturze kobiet. W sposób zabawny i liryczny jednocześnie opowiada o nich życiowy, barwny i kobiecy musical przygotowywany przez Teatr Rampa. Hiszpański temperament, dowcipne dialogi, nieoczekiwane zwroty akcji i poruszające piosenki to powody, dla których warto zobaczyć "Kobiety na skraju załamania nerwowego".

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ


TEATR SYRENA
BEM! POWRÓT CZŁOWIEKA-ARMATY


Musical, który jest ukłonem w stronę naszej historii. Chcemy pokazać Państwu nieznane oblicze jednego z największych bohaterów Polski i Węgier.

Ale nie ma się czego obawiać: to nie będzie „akademia ku czci”, a raczej szalony rajd, historyczny „roller coster” przez zakręty XIX-wiecznych dziejów, z paroma wycieczkami w stronę współczesności. No i oczywiście dobrze zrobiony musical – zabawny, czasem poruszający, zawsze nasycony znakomitą muzyką Wiktora Stokowskiego i intrygującymi tekstami Macieja Łubieńskiego.

Co ciekawe, "BEM!" jest koprodukcją aż trzech teatrów: Syreny, Pożaru w Burdelu i Teatru im. S. Żeromskiego w Kielcach, i we wrześniu cała inscenizacja zostanie przeniesiona do Kielc. Następnie będzie „podróżować” pomiędzy naszymi miastami.

Spektakl zalecany dla widzów od 15 roku życia.

WIĘCEJ ZNAJDZIECIE TUTAJ





Komentarze

  1. Świetna inicjatywa, dzięki temu każdy może pójść na przedstawienie, za taką cenę przecież trzeba! tylko pewnie z biletami łatwo nie było. Nie dziwi mnie, że teatr Komedia w Warszawie https://teatrkomedia.pl/ się włączył do tej akcji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz